Hmmm..

Oj oj vad jag e duktig på att skriva här...inte!
Men nu är jag här iaf.
Haft en hyffsat bra helg, bortsett från söndagen. Fick då ett riktigt utbrott igen. Herregud jag hoppas att dom hemska hormonerna går och gömmer sig långt borta när bebben har kommit. Iofs inte bara mitt fel att jag blir ledsen men det hjälper fan inte till att vara gravid heller. Älsklingen får stå ut med mycket kan jag säga. Även om han är anledningen emellanåt till att jag blir riktigt arg så tycker jag mest synd om honom. Att han fortfarande är kvar här är ett under.
Men men det är som det är nu och får stå ut med det ett tag till.
Nu har Anna kommit hit en stund innan jag ska åka till jobbet.
Hej hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0