Trött och åter trött, och lite mer gnäll!

Kanske är tillåtet i detta tillstånd? Inte f-n vet jag. Jag könner mig bara trött och gnällig just nu. Orken är inte inom lagom avstånd iaf. Sen får jag skylla mig själv lite att man somnar på soffan. Man blir inte piggare trots att det är sååå skönt att somna där. Ja ja nog gnäll fröken! =S

Vaknade i morse och kunde inte känna av nån direkt smärta i höfter och rygg som tidigare dagar. Kändes riktigt skönt. Det lilla ont i ryggen jag hade är väl helt normalt kan jag tro. Man e ju inte sååå smidig som man kunde önska. Ångrar bittert att jag inte rört på mig mer och hållt igång. Men det är lätt att vara efterklok. Så det ska bli skönt när bebben kommit ut å man kan ge sig ut och traska med vagnen och få ordning på kroppen. Blir det fler barn än detta så ska jag inte vara överviktig vid start iaf. Så det gäller att jobba hårt. =)

Idag har vi varit inne och lämnat nya prover och tagit blodtrycket. Inget protein i urinprovet och liite högre blodtryck 150/100 men det ska tydligen inte vara nån fara så länge som jag inte har högt proteinvärde. Kändes skönt men jag ska nog ändå fortsätta att ta det hyffsat lugnt. Dom säger att man ska passa på att vila och sova så mycket man kan, men som jag sa tidigare så blir man nog bara tröttare av att lägga sig på dan. Bättre att lägga sig i tid istället. Speciellt om värkarna kör igång på natten så kan det vara skönt att ha fått sova nån timme iaf.

Efter Bm besöket så åkte vi upp till lilla kära Tirre på lite kaffe. Jess och Max var oxå där. Blev lite tjöt och mys en stund.
Sen åkte jag och Henke och käkade lunch. Vi provade Romas lunchmat här i Dalsjöfors. Var inte överdrivet spännande smak på den pastan men det gick att äta. Handlade lite på Konsum, hämtade paket på posten och sen hem. Där jag då somnar i soffan efter 16.

Henke är uppe och hjälper våra vänner med deras kök. Skulle visst upp gips eller nåt i taket nu. Vet inte riktigt vad det var. Jag har varit vaken en stund nu och får väl se när han tar sig hemåt.
Han är ju bara 5 minuter bort om nåt skulle hända. Tror knappast det eftersom jag inte känner ett jäkla skit. Idag har det varit väldigt lugnt med det mesta. Men jag hoppas att bebben börjar bli missnöjd med storlek på "hyresrätten". Märks att det börjar bli rätt så trångt. Har en rumpa upptryckt i revbenen titt som tätt =). Den har väl fått min storlek på den kroppsdelen haha. Känns så iaf =).

Nu ska jag ta och koka nappar och försöka plocka upp mina badrumssaker i skåpet som ännu är tomt. =).

Men först vill jag bara säga såhär! :

Bäste Bebis, Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, Dig om vräkning. Vräkningen kommer äga rum snarast. Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överenskommen hyresperiod med slutdatum enligt BF. För att underlätta för alla berörda parter ber jag Dig att flytta ut självmant. Med vänlig hälsning Hyresvärden, Mamma

Puss! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0