Helt utslagen men kan ändå inte sova.....

Kan ju bero på att man springer på toa stup i kvarten. Åkt på magsjuka...sådär spännande just nu kan jag säga. Ingen dusch bara en toa eftersom vi har startat med renoveringen....
Känner mig just nu rätt ok men det gjorde jag efter förra omgången toabesök oxå.
Tur man har dator och tv så kanske man somnar i soffan. Ska låta Henke sova. Han har varit uppe med mig båda omgångarna och hämtat vatten och handdukar och är helt fantastisk. Trots att han ska upp och jobba. Hoppas bara att han slipper bli sjuk oxå.
Många som är sjuka nu. Var och hälsade på Jessica och prinsen i lördags och igår blev dom tydligen sjuka med.
Men jag var kass redan i fredags så det kanske e mitt fel? Vem vet... inte meningen i så fall kan jag bara säga.
Jobbade igår och en av tjejerna är hemma för magsjuka och en annan sa igår att hon mådde illa. Och inbillningssjuk som man blir så känner man ju sig illamående, men försöker skaka av sig det. Kom hem och proppade i mig lite verum fil och inbilliade mig att jag mådde bra. Men icke...det var bara att gå upp ut sängen och springa till toan.
Sitter nu här och försöker få i mig vatten och juice så man inte är helt tom i magen nästa gång det är dags.
Så jävla typiskt för jag skulle ju jobba idag och har bara 4 dagar att jobba denna veckan sen går jag hem och ska invänta att vår skrutt vill titta ut. <3
Hoppas ni fick sova gott i natt och att ni slipper detta.
Nu ska jag kolla vidare på tvn och hoppas att jag somnar en liten stund iaf.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0