Passar på att uppdatera =).

Sitter i soffan framför tvn med en kopp kaffe.
Man får minsann passa på när mannen i mitt liv är hemma. Han och Elin ligger just nu och myser i soffan.
Mammas och pappas älskling växer så det knakar. =) I fredags förra veckan när vi var på BVC så vägde hon 4502. Skulle gissa på att hon ligger runt 4700 nu. Brukar ligga på runt 200-300 g per vecka i ökning. Men nu ska vi inte dit förän nästa vecka.
Livet som mamma är helt underbart och jag njuter i fulla drag av denna vackra lilla varelse. Men det är ju helt klart en stor omställning. Vi ska ju lära känna varandra och jag ska vänja mig vid att sova mindre.
Dom två senaste nätterna så har hon velat vara vaken till 4-5 på natten/morgonen. Det är ju inte min kropp och min skalle van vid. Inte än i alla fall.
Nä ögonen går i kors här nu så jag får skriva en annan dag när jag hinner med.
Natti natti!
Här har vi inte sovit så mycket varken jag eller mamma men jag är lika glad för det =).

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så lik dig =) Kolla in ögonen, helt underbara.

Kram hjärtat

2011-03-31 @ 22:11:59
Postat av: Jessica

Ja det var la på tiden att uppdatera lite.. :)

2011-04-01 @ 16:26:37
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0