Måndagar är ändå rätt bra =)

Ja iaf när man är hemma och njuter av sin lilla solstråle! Jag insåg nu att jag inte bloggat på vääääligt länge och ärligt talat har jag inte haft mycket vettigt att skriva om heller.
Elin sitter i sin stol och käkar rån och dricker vatten. Hur hon nu får i sig det efter en rejäl portion med gröt.
Den sista tiden har hon vaknat på nätterna och det har varit ett smärre helvete. På BVC säger ju att dom ska äta två mål mat om dagen men det har jag "ratat" för det har funkat så himla bra med maten. Vi äter ju bara ett lagat mål mat om dagen och hon får ju annat så som gröt eller fil på middan istället. Men nu så fick jag väl ge med mig för vi gick över till två mål om dagen och det har peppar, peppar funkat bra. Hon har inte vaknat på natten på nån vecka och det känns ju skönt. Så jag får väl erkänna att BVC hade rätt denna gången =).
Många gånger har jag inte lyssnat för att vi har skapat egna "rutiner". Vet att du skrattar nu Anna haha =)! (Ordet rutin är inte ett av mina favoritord)
Nu ska vi förbereda oss för en promenad i det fina vädret med Maria. Ska se om jag lyckas blogga lite mer senare idag. Har ju hänt en del sen i julas =).
Ha en fin måndag så länge! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0