Lördagen går i reprisens tecken!

Japp så ser kvällen ut. Finns ju f-n inget att kolla på. Men men =).

Min älskade mamma har precis åkt hem. Hon har idag passat Elin när jag har jobbat. Mannen befinner sig på väg hem från Belgien. Han bör väl ha landat nu.
Det känns så skönt att ha en sån fin familj och vänner som ställer upp på en. Många kanske tar det för givet men jag kan inte tacka nog för att jag kan få åka och träna, jobba eller bara få städa. Med tanke på att Henke åker mycket så får man kanske be lite mer om passning än vad en "vanlig" familj gör. Så därför är jag så tacksam för de gånger jag ber om hjälp. "det var så lite" är ett vanligt svar. Men för mig betyder det kanske mer än för andra.

Och nu när jag ska börja jobba så blir det till att utnyttja familjen ännu mer. Det är tur att Elin är så enkel att ta hand om. Hon ska förvisso gå på dagis men med mina arbetstider så går det inte alltid ihop sig.

Nej nu ska jag fortsätta kvällen innan Henke kommer hem =).

Ha det fint!
Kram


Kommentarer
Postat av: Mormor

Tack! Du är underbar!! Jag finns för dig och er!! Jag kan även vara barnvakt på veckorna om jag får reda på det nått så när i tid! Krami Mormor

2012-03-17 @ 23:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0