Tisdag igen!

Ja då sitter man här framför datorn igen då. Idag har man jobbat i 4 timmar. Gick hem tidigare pga illamående. Börjat komma tillbaka nu när jag äter igen. En aning tröttsamt faktiskt. Det går väl över tills jag gifter mig som man brukar säga.

Varit ute hos Jess och Plutten en stund idag och myst. Världens goaste kille som fick sitt namn i lördags. Max Anders blev det minsann. =). Mycket trevlig dag. Sen färgade jag håret på Jess och sen åkte jag hem.

Nu ska jag vara ledig i två dagar innan helgen som kommer. Ska väl försöka hinna med så mycket jag kan som vanligt på två dagar. Träffa vänner och handla och sånt.

Älsklingen sitter och kollar på tv och vi ska väl strax gå och sova.

Hej så länge! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0