Snö och snart första advent!

Ja här ute på "landet" är det en jävla massa snö. Men det är inte blask och inte fruset så det e ju ok.
Idag har jag varit på kontroll hos BM. Bebben växer som den ska och jag följer kurvan perfekt. Nästan lite stolt =). Trodde jag skulle gå upp mycket mer men sen är det ju inte färdigt än heller. Men det känns bra och BM tyckte att jag klarade mig bra =). Hjärtat slog i runt 140 så det är bra spännande och se vad det blir. Tjej eller pojk?! Får vara vilket som bara det är friskt men det hade ju helt klart varit skoj med en liten tjej =). Fast å andra sidan tror jag att det är en pojk bara för att man helst vill ha en tjej.
Nä nu ska jag slappa lite innan det bär av till stan för att jobba hela kvällen.
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det är en poooojk! :P

Skriver det här så är det dokumenterat att jag tror så :D Haha.

2010-11-25 @ 16:06:26
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Tror faktiskt att det blir en liten kille.. :-D

2010-11-26 @ 14:26:00
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0