Dessa jävla hormoner!!!!

Alttså allvarligt talat! Jag e så förbannat less på dom!
Först sitter man och pratar med älsklingen i telefon, bebben sparkar i magen och han är inte hemma. Gråtattack 1.
Sen sms med syster yster. Hon svarar med att klappa sin systerson (som hon tror det är) från henne. Gråtattack 2
Nu sitter jag här och skriver detta. Gråtattack 3.
Men samtidigt kan jag bara skratta åt det för att man är så patetisk. E rätt känslig och så i vanliga fall men detta är fan extremt
Hoppas man kan få någorlunda plats på hormonerna när bebben kommer ut. Men då kommer jag väl sitta som jag gör nu och tycka synd om mig själv för att jag sitter ensam och Henke är ute på jobb en del dagar i veckan.
Så nu har jag fått skriva av mig än en gång idag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0