Söndag, regniga söndag...

Ja då var denna veckan till ändå oxå. Går fort framåt även om vissa dagar segar fram.
Idag är det dop som står på schemat. Cornelia ska få sitt namn =). Mys mys!
I morgon ska jag och älskling få se våran lill* skrutt =). Känns helt sjuk att jag om en dryg vecka har gått halva tiden redan! Och att jag har något som växer i mig är ännu mer sjukt! Har inte riktigt fattat detta än trots att jag kan känna lite rörelser och så. Men man fattar det väl inte förän man har varit mamma ett tag =). Många som säger det.
Nä undra om man skulle ta och fixa i ordning sig och sen fixa lite käk. Får nog bli något väldigt enkelt idag =).
Ha en fin dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Jeanetteee

Ja, 3 månader har gått för mej, och jag har ännu inte förstått det! Är så ofattbart att du anar inte! (:

2010-09-12 @ 20:10:14
URL: http://jeanetteee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0