Dag 278!

Och jag känner än så länge inte ett skit. Inte mer än att jag har lite mer ont i rygg och höft.
Men jag kommer säkert att gå över tiden med två veckor som min mor gjorde med mig. Kan ju vara bekvämt här inne i magen. =). Skönt ändå att man inte har fått några större problem och att alla värden är ok igen.
Har precis kommit hem från Isabelle där jag och Jenny från jobbet har varit. Gosat med hennes lille Casper. En månad redan är han. Det går lite väl fort tycker jag. Det kommer jag väl säga om ett år med antagligen.
Något som annars har hänt är att jag börjar få väldigt skumma drömmar. Sover iofs oroligt och så fort jag vaknar så gör Henke det med och undrar vad jag gör. Nu är det mest att jag är kissenödig mitt i natten. Typ vid 3-4 sådär.
Men som sagt det där med drömmarna....I min dröm har jag lämnat Henke och är tillsammans med en annan kille. Känner igen killen på något sätt när jag vaknar men funderar på vem fasen det var när man vaknade.
Det visar sig att det är en polisman som heter Magnus som är med i 112- på liv och död på tv4+. Haha!
Då har man kollat lite för mycket på tv eller? Har iofs suttit och kollat repriserna på typ alla avsnitt. Men fan jag skämdes så mycket att jag var tvungen att berätta det för Henke på morgonen =).
Magnus e förvisso ögongodis så det skriker om det men fan han kan väl stanna kvar i tvn =). Haha!
Tur att jag och Henke blev tillsammans igen i slutet på drömmen =). <3
Har precis varit nere och slängt i en tvätt och även en maskin disk. Så nu sitter jag i soffan och tar det allmänt lugnt.
Ha det gott så länge! Jag fortsätter invänta bebben!
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0