2011-01-11

Dag 2 på min ledighet... sovit så grymt dåligt i natt. Slutade med att jag gick upp kl 5 för att slippa störa Henke. Sover dåligt pga att det var lite för varmt i sovrummet och för att jag inte längre ligger bekvämt. Ligger jag på ena sidan får man ont i höften och på andra sidan så sparkas det för fullt. Likadant om jag ligger på rygg. Så just nu ser jag mer fram emot att få ligga bekvämt men kanske sova sämre. Men om man ligger bekvämt så somnar man kanske lite snabbare även om man ska upp var och varannan timme för att amma eller så. Har jag en jäkla tur så sover krabaten lika bra på nätterna som den gör nu.
Fick i mig lite frukost tillsammans med Henke när han hade vaknat. Nu har jag ont i magen av nån anledning.
Känns inte som någon bra dag idag.
Ska träffa Emma och Hanna idag. Ska bli mysigt =). Sen senare i eftermiddag ska jag åka in och möta Henke i stan för att handla grejer till badrummet och lite verktyg. Han ska ta en sväng på IKEA idag innan han åker hem.
Blir ett kort inlägg idag. Ska lägga mig på soffan och försöka sova nån timme till. Det är ju så skönt att ligga i soffan och sova. Iaf en kortare stund.
Hoppas ni får en bra dag iaf!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0