Disneydax

Ja så började jag denna morgonen iaf =).
Att det ska vara så svårt att fatta att man ska vara hemma ett bra tag framöver då? Det lär man väl märka. Just nu ligger gubben kvar och sover. Han blev nog uppe sent igår för jag märkte inte att han kom och la sig.
Idag ska det väl fortsättas med badrummet. Tyvärr är jag inte så mycket till hjälp just nu. Känner mig mest i vägen faktiskt. Kanske inte helt ovanligt att man känner så. Magen e ju rätt så stor. Fick önskan av min mor att skicka ett kort på magen oxå. Får väl göra henne den tjänsten idag =). Bebben har just nu hicka här inne i maggen. Väldigt ofta men det har jag ju med så det e ju inte så konstigt. Tur att dom inte har ont av det på samma sätt som vi har.
Nu är det dags för frukost för han har vaknat till liv nu.
Ha en fin dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja tycker allt du kan lägga upp en bild på bloggen med! =)

Jag kände aldrig när Max hade hicka.. Hur känns de :s

2011-01-08 @ 11:33:11
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack för kortet

2011-01-08 @ 12:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0