Jävla skit!

Att man ska vara så förbannat klantig???!!!! Fast det som göms i snö kan även vara hårt att köra emot...förbannat!!!
Ja jag har ju åter igen lyckats att göra något klantigt med en av våra bilar. Var och hämtade upp en sak på Borås Brasvärme. Dom har ju såååå smidig parkering där....INTE! Skulle backa och ha mig och det slutar med att klanten Helen inte ser den hörnsuggan som dom satt upp vid gaveln på huset och skrapar i den rätt så bra...fin buckla och lackskada blev det. Jag ska fan inte ställa mig där nån mer gång. Om ens åka dit. Yey nu är man några tusenlappar fattigare igen.
Jag kan verkligen inte förstå att jag eller min kära sambo ska ha sån förbannad tur med bilar. Är nog inte meningen att vi ska ha eller äga nån alls. Tyvärr så behöver vi bil men man kanske skulle köpa sig en Volvo från 90 talet som rullat 40 tusen mil och bara puttrar på ändå???? Nu är det ju jag som har klantat mig men hade det inte stått en bil med ett jävla släp parkerat precis runt hörnet där jag skulle köra så hade jag sluppit att backa och skit!!!!
Jag är så jävla arg på mig själv så ni anar inte. Tur att inte vattnet går när man blir så arg.
Tackar min kärlek för att han behåller lugnet och att han inte blev arg på mig. Han var mer orolig för mig än bilen. Vilket är rätt tänkt men vi ska ju sälja fanskapet och då får man lägga ut lite extra kosing för att inte tappa tusenlappar på försäljningen....
Så nu har jag fått gnälla idag igen.
Idag så får vi besök av en röris som ska kolla hur vi ska dra rören och lite sånt. För på fredag så får jag min tvättmaskin och torktumlare =). Skönt att slippa springa ner i källaren och tvätta. Under förutsättning att min kära far kan hjälpa oss att dra elen så vi kan få ström till maskinerna.
Hoppas att nästa gång jag skriver så är det något lite mer positivt. Troligen får ni höra nåt mer om bilar för det verkar vara en speciell relation mellan mig och fordon.
Ha en fin kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: Hilda

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 04:42:02
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0