Leende!

Ja det är så underbart! När Elin vaknar och man ska hämta henne, kommer man till sängkanten och hon lyser upp i ett jätte smile =0). Det är så underbart att energin man kanske tappat är åter fulltankad! Finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag älskar den här lilla varelsen =).

Visst har hon sina dagar/kvällar oxå då allt inte är bra. Igår kväll var en sån kväll.
Hon var vaken praktiskt taget hela dagen. Kanske sov ett par timmar som mest. Det hela slutar med att hon var helt vansinnig på kvällen. Jag och Henke fick oss en promenad kl 21 på kvällen. Det var ju ljust ute fortfarande och lite luft skadar ju aldrig =). Hon lugnade ner sig nästan med en gång. Kom hem och gav henne lite mat och runt 22 så somnade hon som en stock. Och sen sov hon till 7.30 i morse. Och det leendet man får när hon ser mig är som sagt energigivande. =)

Hon har börjat prata en hel del oxå. Kan ha riktigt långa utlåtanden på dagarna =). Bara man svarar henne så fortsätter hon att prata hihi.

Har fått "beröm" för min blogg att den är rolig att läsa. Om man läser tidigare inlägg så är dom nog inte så roliga och positiva alla gånger. Så jag hoppas att kunna fortsätta på denna linjen =). För man kan ju gnälla på ett positivt sätt. Eller? Hehe.

Nu sitter jag och dricker mitt morgonkaffe till "Du är vad du äter". Bra program så man får dåligt samvete =). Så efter att programmet e slut så ska vi ge oss ut på en promenad i det underbara vädret. Sen hoppas jag att snuttan tänker sova en bra stund så jag kan offra solen för att städa av här hemma lite. Sen när jag har varit duktig så tänker jag vara ute. Började städa igår men kom inte så långt pga Elins lilla jobbiga kväll.

Ha en underbar dag allihopa! Det ska jag ha!
Puss å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0