Lördag och underbart väder

Jaha då åker tåget från Borås nu då. Ska ner till min mor och bara njuta av min lediga helg. Vi ska nog ut med båten och bara mysa och dricka lite vin. Känns konstigt att åka någonstans utan min älskling. Men det är ju "bara" 6 dagar kvar. Sitter här på tåget och lyssnar på lite musik och så var jag tvungen att blogga lite. Jag skyller på Karlsson ha ha. Men skönt att veta att jag kan göra det på mobilen, så kan jag uppdatera helgen. Nu kommer dom och kollar biljetterna. Får väl skriva lite senare. Tappar nog snart sändningen. Puss puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja men visst skyll allt på mej ;) Hehe.. Mizz ya!

2008-05-24 @ 10:28:15
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0