Underbara fredag!

Ja idag vaknade man runt 9 och gjorde frukost till mig och missarna. Sen satte jag igång med att diska och städa. Passade på att ringa efter lite bildelar till min pärla. En kompis dök upp strax efter kl 12 och så gjorde jag mig i ordning innan vi åkte till k-land och käkade lunch.


Sen skjutsade jag henne till jobbet och åkte till Fröknarna Karlsson och drack kaffe.


Sen kom Johansson och hälsade på. Vi åkte till Maxi och handlade lite smått och gott. Sen blev det kaffe hos moster.


Sen blev det hem och börja packa. Ska åka till min mor i morgon och blir det bra väder ska vi åka ut och sova i båten. Ska bli riktigt mysigt. Känns dock lite konstigt att älsklingen är hemma hela helgen och att vi inte ses förän om en vecka. Hmm... ja ja det får väl gå.


Nu ska jag ta och hoppa i sängen och hälsa på kudden. Upp tidigt och åka till tåget som tar mig till Gothenburg.

Ha det gott så länge!

Puss å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0