Jaha 2009 vad händer i år då?

Då har man varit dålig på att uppdatera livet igen då. Har ingen tid att sitta här vid datorn längre. Skumt... Men men man har ju varit duktig och börjat träna igen. Step stog på schemat idag. Lite tantvarning men man blev svettig i alla fall. Och hör jag Twisted Sisters I don´t feel like dancing igen så spyr jag. Hoppas alla vänner och bekanta mår bra. Är urusel på att höra av mig men jag har haft en del att pyssla med som alla andra runt jul och nyår. Forgive me pleeeease =). Nehe nu ska man ta och hoppa i duschen och så nana sig sen då. Jobbet hägrar i morgon åter igen. "Men jädrar! Va inte det en cykel?! Inte varje dag man ser en cykel." =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0