Regn, blåst, regn och blåst!

Ja hoppsan hejsan vad tiden går fort när man har roligt.
Bebben som jag skrev om i förra inlägget blev en liten Max och det är ju bara lite drygt 3 månader sen han sa hej till världen utanför. En underbar liten krabat. Dop blir det den 17e, ska bli mysigt.

Anna och Tobbe har precis varit här. Jag bakade en äpple & hallonpaj. Hyffsat god men den gick ner för den är slut.

Så nu insåg jag att man inte har skrivit på länge igen och det kanske kan vara bra att lufta tankarna lite såhär en kall höstkväll.
Missarna är ute och springer. Känns skönt att dom börjar blir mer och mer sugna på att gå ut. Dock inte när det regnar för mycket. Man kan ju bli blöt om tassarna och det går absolut inte. =)

Älsklingen sitter vid sin dator i soffan och sneglar på bilar och annat som han är sugen på att införskaffa.

Vad har mer hänt det senaste? Jo man har bytt bil i sommar. En liten Yaris blev det. Kör den dock inte allt för ofta för det gör Henke minsann. Men bara pga att vi ska plocka mil på den istället för Avensisen.

I morgon kommer Anna på förmiddan så ska vi hinna med en promenad var det tänkt innan jag börjar jobba kl 14.

På tisdag kommer mamsen hit till oss. Var ju drygt ett år sen eller så hon var här så det är väl på tiden. Hon bor ju bara i Kungälv men det är tydligen långt hit ibland =).

Nähä nu ska jag slå Tirres rekord i Bejeweled innan jag somnar. Haha.

<3<3<3 Ni vet vilka ni är =) pussen på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0