Tisdagkväll...

Jaha då sitter man här igen framför datorn.
Idag har jag jobbat igen. Ledig två dagar nu. Ska bli skönt.

Anna och Tobbe har varit här ikväll och kollat på Äntligen hemma med oss. Trevligt, trevligt.

Nu försöker jag komma in på ett spel på FB men det går fan inte. Så jag skriver några rader här istället.

Vad händer på mina lediga dagar då? Ja jag tror att jag ska rensa lite i garderoben. Känns som om det är tid för det nu när vädret e som det e och allt annat e tråkigt som vanligt.
Blir kanske en sväng till Jess men hon skulle ringa i morgon så får vi se.

Funkar inte spelet nu så får jag väl gå och lägga mig då. E ju rätt trött faktiskt.

Over and out. =) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0