Ny supersucker 2000 =).

Ha ha! Suveränt namn på en dammsugare tycker jag =).
Har nämligen gått och köpt mig en ny sådan. Jag kommer ju inte så länge till orka dra runt på Kirbyn. Väger ju en hel del och visst den har lång sladd och slang men va fasen den väger ju närmare 10-15 kg. Tänkte prova den nya idag så får man se om den gör någon nytta =).
I övrigt har jag blivit hyffsat frisk från dunderförkyldningen. Ska i alla fall ta mig till jobbet idag.
Har fått tag på min bok som jag längtat efter. En fyll-i-bok om det som händer just nu =). Kul att man kanske kan komma ihåg längre fram för man glömmer fort.
Idag kommer älsklingen hem med den nya bilen. Är ju dock företaget som äger den men ändå, den är ju ny för oss =). Och billigare blir det när vi har lyckats göra oss av med den lilla bilen.
Nä nu ska jag städa lite och sen göra mig i ordning för jobb hela långa helgen.
Ha det gott alla mina vänner. Love you all! =)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Godmorgon! :) Hoppas du får en fin dag :)

2010-08-27 @ 11:16:31
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0