Dan före dan före dopparedan =)

Det är nog ingen risk att det blir en grön jul i år iaf =). Kul för alla barnen som älskar att åka pulka och så. Jag är väl inte riktigt förtjust men så länge det inte är blask utan kallt och fruset så funkar det =). Men man längtar ändå till våren när man kan gå helt obehindrat på vägen utan att halka och slå sig =).
Idag är det en kort arbetsdag. 17-19 är det som gäller. Ska bli kul för det är säkerligen snuskigt mycket att göra just runt dom timmarna. Det är så jag vill att det ska vara. Tiden går fort och sen så är det kul att se överfulla vagnar som rullar fram till kassan. =)
Idag är det 49 dagar kvar till BF. Tror dock att krabaten tittar ut lite tidigare. Vet inte varför jag har den känslan men det är bara något jag känner på mig. Det är en livlig liten krabat och den är vaken när jag e vaken men sover faktiskt oxå när jag sover. Vilket är riktigt skönt. Vaknar ju dock rätt ofta på nätterna men vad gör det =). Det är bara att vänja sig och se fram emot det. Det är ju så mina nätter kommer se ut även när bebben e utanför magen =). Henke la sitt huvud mot magen igår och kunde höra hjärtslagen sa han. Kan iofs varit min puls han hörde. Jag kan ju inte direkt lägga huvudet på magen om man säger så =). Sen kunde han känna att bebben rörde sig mot hans kind. Riktigt häftigt att han äntligen kunde känna lite mer än innan. Jag känner ju bebben typ hela tiden.
Nä nu ska jag ner och hämta upp krabatens kläder och sängkläder som jag tvättade igår. Ska börja förbereda BB väskan tänkte jag. Kanske är lite tidigt men jag vill inte stå där sen och inte ha nånting med mig som jag hade planerat. I all hast så glömmer man säkert väskan hehe.
Ha en fin dag och en fin Jul! Jag kommer garanterat inte att skriva innan dess om jag känner mig själv!
Puss å kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag trodde inte heller jag skulle gå tiden ut, men gick istället 6 dagar över. Och min BB väska stod i bilen från och med den dagen jag fick börja gå på kontroller vilket var i slutet av april :p puss <3

2010-12-22 @ 15:24:23
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0