November rain

Ja hellre det än snö just nu =). Var ute hos Janet i torsdags och höll på att köra av vägen två gånger på vägen hem. Sådär spännande med slask. Nu är det iaf ingen snö på vägarna och det gillar jag =). Samtigit så är det tråkigt för alla barn som älskar snön. Men lika mycket som dom älskar snön, lika mycket hatar jag den.
Det blir ju ljusare och fint ute men vinter är ingen bra årstid för mig. Det är samma gnäll på mig varje år. Å andra sidan så lär jag ju få lära mig att tycka om det eftersom bebben förmodligen kommer vilja gå ut och leka.
Idag är det måndag och jag ska jobba 15-19 idag. Väntar med spänning på brev från F-Kassan. Har överklagat beslutet om havandeskap. Väntar mig inte att dom ändrar sig men lite hopp finns ändå inom en. För om det slutar med att jag behöver sjukskriva mig så är det ju ändå dom i slutändan som bestämmer. Onödigt med läkarutlåtande verkar det som. Dom har ju ändå inget att säga till om eftersom dom inte bestämmer slutresultatet.
Det enda som får mig på gott humör trots smärtan i ryggen är ju ändå det lilla livet som rör sig och sparkar i magen. En sån underbar känsla så man kan gråta =).
Sen har jag ju mina underbara vänner och familj såklart. Är glad att dom står ut med mig trots att jag är en sån sur och ilsken tjej just nu. Tackar er för att ni står vid min sida ändå =). Man märker helt klart som min älskade Jess sa, vilka som är ens riktiga vänner. Och hittills så är det ingen som har lämnat min sida. Inte vad jag vet iaf =). Det är finns ingen ursäkt för mitt beteende mer än att jag och mina hormoner inte kommer överens. Känner inte igen mig själv. Är fruktansvärt lycklig att Henke fortfarande inte har flyttat ut. Jag försöker behärska mig. Men ibland kan jag till och med bli förbannad för att han inte har torkat av eltandborsten ordentligt och det droppar ner på min tröja som jag precis tagit på mig. Men jag älskar honom oerhört mycket ändå. Och jag tackar dig för att du finns vid min sida. <3
Nu inväntar jag Anna och lilla Cornelia som ska komma på besök och fika en liten stund.
Ha en fin dag alla och hoppas ni kommer tillbaka för att läsa trots att det är lite gnälligt just nu =).
Puss och kram till alla i min närhet!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi kommer gärna tillbaka och läser men då krävs det ju att du uppdaterar liiiiite oftare =)

2010-11-18 @ 19:44:48
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0