Måndag igen!

Då var helgen åter igen över. Henke har begett sig norr ut runt huvudstaden, där han har sitt distrikt. Ser väl honom kanske på torsdag eller fredag. Så hela veckan ska man sova själv.
Helgen har varit fullspäckad som vanligt.
Fredagkvällen spenderades hos Anna och Tobbe med lite mat och tjöt =).
I lördags så åkte jag och Madde in till stan en snabb sväng, handlade mat och lite annat smått och gott. Lyckades köpa ett toastbröd som var mögligt redan när jag köpte det....förbannat! Åkte sedan hem och lagade mat och somnade gott i soffan en timme medans Henke skyfflade grus på gården och tvättade en av bilarna. Kl 18.30 kom Anna och Tobbe till oss och vi spelade galenpanna och skulle ätit räkor och sånt men dom luktade sunk tyvärr så det blev bara vitlöksbröd....
Igår var vi först och fikade hos Madde på middan. Sen kom systeryster och hälsade på och drack lite kaffe. Vi fick en badbalja, en termometer(?) och väggdekorationer till bebbens rum =). Jättesöta saker! Så nu kan man stryka baljan från listan =).
Senare på kvällen åkte vi upp till kompisar till Henke. Vi skulle berätta den glada nyheten men det var redan nån glappkäft som hade misstänkt och talat om för alla att hon trodde att vi var gravida... faktiskt jävligt besviken på det. Om jag inte har sagt något så vill jag uppenbarligen inte tala om det än. Om man då misstänker något kan man väl hålla käft till alla andra????? Så förbannat trött på folk som inte kan hålla tyst.
Visst det skulle ju komma fram förr eller senare men man kanske vill tala om det själv och inte att det kommer från nån annan som tror att det är så!!
Så nu har jag fått skrika av mig lite ilska!
Ska ner och slänga in en tvätt nu och sen är det dags för jobb i eftermiddag!
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0