Tisdag igen då!

Det är tisdag och idag ska det jobbas stängning.
Bilen är klar för försäljning. Ska läggas ut på nätet i morgon och nån kanske kommer till helgen och tittar =).
Ska bli skönt att bli av med en av dom eftersom Yaris bara står just nu.
På onsdag ska vi till banken och se hur lån och sånt till huset ser ut. Hoppas få skriva papper ganska snart. Helst igår.
En vecka kvar sen ska jag tillbaka och göra ett nytt UL med en läkare. Hoppas att han ser bättre än vad tanten där gjorde. Men när jag kollar med en kollega på jobbet som oxå är gravid och rund sen tidigare så gick det inte till som när jag fick göra mitt. Hålla upp magen för att hon skulle kunna se?? Men vad vet jag? När bebben är ute ska det fan inte sittas still mycket. Sund mat och promenader. Skulle behöva röra mer på mig nu oxå. Bara att man känner inte riktigt att jag hinner med allt som ska göras runt om.
Nu ska jag äta lite lunch om en liten stund. Sen bär det av mot staden för lite jobb från 15.
Ha det gott så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0