Trött och åter trött....

Men det är väl tillåtet i mitt tillstånd? =)
Vaknade 6,30 i morse när älsklingen hostade och packade sin väska för att åka iväg en natt i jobbet.
Och att vakna så tidigt innebär att jag e förbannat trött på kvällen :S
Men men....
I morse åkte jag till stan och hämtade lilla Tirre =). Vi åkte sen till Roasjö för att fika med Jess, Janet och Fia. Max, Alvin och Bellis var ju självklart där oxå. + lilla Sune som är nytillskottet i familjen Karlsson/Malm. En röd liten kissemiss =). Busig som få.
Nu sitter man här i datarummet och väntar på att något ska hända...blir nog bara soffan ikväll antar jag.
Bebben har börjat röra sig så jag kan känna det. Känns helt sjukt faktiskt. La mig halft om halft på magen igår och något talade om att det inte var accepterat att ligga så. Då vet man det =).
Nu ska jag nog ta mig en varm dusch och sen krypa tillbaka ner i soffan. Verkar inte bli mycket mer än så idag =).
Hej svejs gnus och gnejs! Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0