2 månader!

Ja så gammal e mitt lilla under redan =). Hon blir bara mer och mer underbar! Hennes öga är nu mycket bättre. Det är troligen tårkanalen som inte riktigt är med. Så det kommer lite gult gojs ibland =).
Sötaste tjejen i världen!
Det är numera sommarvärme ute =). Oxå helt fantastiskt!
I helgen har det varit påsk. Den har vi spenderat i Bromölla tillsammans med mor och syster med respektive.
Vi var och tittade på Ales stenar och promenerade sedan i urmysiga Ystad. Helgen var lugn och vi myste i fulla drag.
Såhär ser det ut!
Fick ett jättefint påskägg av min syster. Som hon naturligtvis har gjort själv =). Hon e så grymt duktig. Satt en liten påsklilja i oxå men den var torkad när vi kom hem.
I tisdags så träffade vi mammagruppen för första gången. En av tjejerna är från mitt jobb så det kändes skönt att man kände någon ganska väl. Babymassagen var inte Elins favorit. Sen kan det varit så att hon var hungrig och trött oxå =). Hon fick lite mat och tyvärr så hann vi inte vara med på hela. Men vi får hoppas på bättre lycka nästa gång =). Hoppas att vi alla kommer att komma bra överens i mammagruppen. Annas mammagrupp träffas även nu privat och det e ju klart att man vill skapa nya kontakter och så för barnen kommer ju ändå kanske gå i samma skola och t.o.m. klass.
Igår var det en lugn dag. Lite väl lugn faktiskt. Började med att köra bort sten från landet på baksidan. Inga lätta varianter =). Känns i armar och rygg idag. Sen gick dagen långsamt förbi. Tog en kort promenad och senare på kvällen blev det en sväng till min syster.
Idag ska jag in till stan en sväng för att kika på papper och detaljer till inbjudningskorten jag ska göra. Har äntligen fått ringt alla samtal som skulle göras.
Har äntligen fått ett datum för dop.
Sen ska jag och Elin träffa hennes kompisar och mammorna från maxi =). Ska bli supermysigt!
Nu så ska jag plocka undan lite så inte älskligen får städa när han kommer hem =).
Ha en underbar dag!
Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att du bytt datum för jag förlåter dig inte om jag inte får vara med på Elins dop!!!!

Kram

Mamz

2011-04-28 @ 21:55:21
URL: http://mormorbretta.blogspot.com/
Postat av: Petra

Det vågar hon väl inte annat, mamsen... =)



Ja, verkligen världens sötaste tjej! Hoppas ni får en härlig dag! Kramar!

2011-04-29 @ 05:17:27
URL: http://torpliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0