6 veckor har gått!

Ja det e helt knäppt. Min lilla tjej är det underbaraste som har hänt mig. Och tiden går galet fort.
Känns som om det var en vecka sedan jag fick det lilla knyttet på magen =).
Igår var en sådär bra eftermiddag. När älsklingen kom hem var Elin något lätt hysterisk. Berodde på att hon inte sovit sådär jättemycket. Skönt att man ser skillnad på hennes beteende. Och minsta lilla stress från min sida märker hon. Henke fick underhålla henne medans jag fixade salladen. När jag sen ammade och Henke fixade resten så började vi diskutera och kanske på lite irriterat sätt. Det märkte hon med en gång och började skrika och streta emot. Sjukt att hon märker det så tydligt.
Men det hjälpte att bli lite arg och irriterad. Tog en promenad med skruttan och när jag kom hem var det dammat och undanplockat. Så det enda jag behöver göra idag är tvätt och dammsugning.
Idag verkar vara hyffsat väder. Ingen sol än men ska ta en promenad upp til BVC sedan. Idag tror jag att det är läkarundersökning. Jag gissar på att Elin har vuxit en hel del. Gissade rätt på vikten så när på 2 gram sist. Så vi får se om jag tippar rätt när jag säger att hon väger ca 5kg denna gången. Och hon är nog ca 57 cm lång.
Ha en fin dag alla fina där ute!
Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Helt otroligt så fort tiden går. Och goa lillgumman växer ju så det knakar.. =) Kramar till er allihop! Ha en härlig dag!

2011-04-11 @ 05:12:01
URL: http://torpliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0