Solen lyser med sin frånvaro...i form av regn!

Ja jag som trodde att jag skulle få två lata dagar på altanen och passa på att njuta av tillvaron ännu mer hemma hos min mor. Klart att jag har njutit men lite sol hade nog varit grädden på moset om man säger så =).
Så skönt att bara komma bort ett par dagar och slippa tänka på tvätt och städ som gärna hänger över mig lite när man e hemma.
Elin har sovit i sin vagn dessa två nätter och det har funkat riktigt bra. Hoppas hon fortsätter sova lika bra när vi kommer hem.
I måndags var mamma ledig så vi åkte in till Kungälv och spenderade dagen där. Var på hennes jobb och hälsade på. Var en massa tjejer som kom fram och hälsade och för att få titta på Elin. Mamma fick självklart köra runt på vagnen och hennes kollegor sa att hon såg ut som en stolt tupp =). Det stämmer helt klart hihi.
Skönt att Elin har fått spendera dessa dagarna med mormor. Hon är en av de viktigaste personerna i Elins liv. Vi köpte en liten fin mugg som det stog Mormor på. Fanns ingen mostermugg =(.
Vi lyckades även att fynda en jäkla massa kläder på rean åt Elin. 12 plagg för drygt 400 kr. Helt galet. Nu skulle Elin bara behöva en egen garderob =). Det ska nog gå att lösa =).
Elin sover i sin babysitter. Ska åka in till stan om en stund och äta lunch med mamma. Sen bär det av hemåt igen. Det är helt underbart att vara här hos mamma men det ska ändå bli skönt att komma hem.
Nehe nu ska jag slappa vidare en liten stund innan fröken vaknar.
Ha en fin dag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var mysigt att ha er här men så tomt när jag kom hem!!!! Inte ens Totte hade kommit hem. Ni får snart komma tillbaka och vara här några dagar och förhoppningsvis kunna sola ute på altanen. Kram på er mina tjejer. Mamma och Mormor

2011-04-13 @ 19:16:05
URL: http://mormorbretta.blogspot.com/
Postat av: Moster

Låter som om ni haft riktigt mysigt! Visst är det skönt att få bli lite bortskämd och slippa de där vardagssysslorna.. =) Kul med kläder till Elin! Hur går det med jacka? Letar fortfarande...

Kramisar!

2011-04-13 @ 19:38:58
Postat av: Helen

Hej moster!

Vi har hittat en rosa jacka och fick en söt svart jacka av mormor i veckan. Och med denna värmen som varit så räcker det ju med filt för hennes del i vagnen =).

Ser fram emot helgen med er!

Kram

2011-04-19 @ 10:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0