6 månader!

Ja så stor har min lilla tjej blivit! Helt sjukt vad tiden går fort egentligen. Tur att man bara har haft det underbart med denna lilla varelse hela tiden. =)
Jag läste Sempers och Nestlés information som man fick i brevlådan nu. Det går utmärkt att frysa ner maten som blir över. Väldigt tacksam för det eftersom hon kanske inte äter riktigt en hel burk än. Men det e inte långt ifrån heller så det behövs inte länge till.
Hon har nu sovit i snart 1 1/2 timme. Inte så vanligt faktiskt =). Men skönt ändå. Fast man börjar nästan undra om hon e sjuk eller nåt eftersom hon sällan sover så länge =). Hon är ju bara glad när hon e uppe så det gör inget att hon inte har några längre sovstunder. Har inte heller nån koll på hur länge det blir utan hon får sova när hon e trött och äta när hon e hungrig. Maten klockar hon iofs var tredje timme så det vet man.
Vi är så bortskämda med denna lilla dam. Hon är så sällan ledsen eller grinig. Men jag ska inte säga att det heller är bra. Visst jag kan vara glad att hon jämt e glad men när hon väl blir ledsen elelr grinig så märker jag att mitt tålamod behöver jag jobba på. Jag vet inte vad jag ska göra när man har provat allt men man lär sig för varje gång =). Oftast är hon övertrött och efter en stund så somnar hon eller så ger man henne flaskan och det brukar lugna oxå.
Nej jag ska ta tag i hemmet här innan det bär av till Leos lekland för första gången =). Får se vad hon gillar det. Hon e ju rätt liten än men hon kanske uppskattar det. Vem vet =).
Ha en fin dag alla!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Mormor Bretta

Ni är bortskämda med denna underbara lilla tjej!!!

Var tacksam och blir det jobbigt någon gång lägg henne i sängen och gå ut och ta 10 djupa andetag! Kram Mormor

2011-09-02 @ 23:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0