Åh hej och hå!

Att sitta ner är nämligen inte det lättaste nu för tiden =). Inte när man har en rumpa upptryckt i revbenen. Tar emot lite när man ska äta och sitta. Undra hur mycket den lill* väger. Hoppas den inte vägde som jag...3950 eller som en bekant... 4700 och 54 lång! Nä jag tror iofs inte att den väger kanske mer än 3500 eller nåt. Jag har ju inte gått upp mer än 5-8 kg nånting. Beror ju på hur man räknar.
Idag ska vi in och ta nytt blodtryck och kolla protein och litet stick i fingret. Jag hoppas nu att mina värden har gått ner igen så man kan sluta oroa sig. Jag har försökt att släppa det men det är lättare sagt än gjort. Om man blir ordinerad vila så kan det ju vara skönt att veta vad man får göra. Dammsuga fick jag ju inte göra dock...så sambon får nog allt hjälpa till och bära ner och upp tvätten idag oxå. Eller ikväll när han kommer hem rättare sagt.
I helgen som varit har vi haft lite kalas för mig här hemma. Fick massor av paket trots att jag inte önskade mig nånting. Fick till och med blomsterbud =). Min älskade mor skickade jättefina tulpaner eftersom hon inte kunde komma. Men jag hoppas att dom kan komma nu på lördag. Ska bjuda på lite middag då tänkte jag. Frågan är ju vad man ska bjuda på... jag e rätt duktig att bjuda på samma saker hela tiden. Typ fläskfilé. Det e ju grymt gott men kanske inte varje gång man bjuder på middag =). E ju iofs inte samma personer varje gång hihi.
Fick ju som sagt fin fina presenter. Min kära syster hade köpt gardiner till köket. Sånna där fina hissgardiner med tryck på. Och så fick jag presentkort i knalleland.
Av pappa och hans sambo fick jag lite pengar, en miiiini orkidé och grymt söta lampskärmar. Dom visste att systeryster hade köpt gardiner så dom matchade sina presenter lite =). Smart tänkt =).
Av min sambo och svärmor så fick jag äntligen en ny kamera. Är det nåt jag verkligen önskat mig så är det en ny digitalkamera. Fick nåt bättre än så =). Den är iofs kallad för lite kompakt kamera men tar väldigt fina bilder och går lätt ner i skötväskan som kommer vara den nya handväskan här framöver =).
Vill ju inte släpa runt på en systemkamera bara för att man ska åka till någon och fika direkt =). Henke lyckades vinna en auktion på tradera i söndags. Fick en riktigt fin systemkamera. Eller ja den var ju inte gratis direkt men va fasen =).
Nej nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer.
Återkommer med provsvaren för er som är intresserade av det =).
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 17:37:53
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Helen

Ja du lite väl sällan tyvärr!

2011-05-23 @ 10:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0