Lördag och äntligen semester!

Oj oj oj dags att uppdatera lite. Har länge tänkt att göra det men det kommer oftast något emellan.
Jaha vad har hänt sen sist då? Fröken har blivit 4 månader redan!
Vi har väl mer eller mindre lagt händelsen för drygt en månad sedan bakom oss. Men det ligger ändå och gnager i bakhuvudet. Nu reagerar man så fort hon blir lite hård i magen.... men så kommer det nog att vara ett tag framöver. Jag är nog tyvärr den harigaste mamman som går i ett par skor. Hon har fått nån hosta nu som kommer när hon ligger och sover. I natt fick jag för mig att börja läsa om falsk krupp. Lyckas stressa upp mig själv enormt mycket.
Jag hoppas att det är nåt som kommer försvinna för jag kommer inte kunna skydda henne mot allt.
Vad har hänt mer då...vi har haft dop!
En dag som förgylldes med vänner och familj i ett sådär bra väder.
Jag var självklart stressad som en gris eftersom jag ska va en sån j-vla perfektionist, allt ska klaffa och vara på sin plats. Med hjälp från de flesta gästerna på dopet så kom maten ändå fram till sist och alla var så hjälpsamma.
Elin fick en massa fina presenter. Allt från vackra halsband, glas och kläder till lite leksaker och andra gulliga saker!
Elin har fått börja med lite smakportioner nu oxå. Hon tycker väl sådär om det men det börjar väl fungera ganska så bra.
Idag bär det av till Liseberg med våra vänner Anna, Tobbe och lilla Cornelia. Ska bli riktigt kul! Vi ska även dra iväg på semester ihop till Danmark. Ska bli skönt att komma iväg en sväng. Killarna har planerat det mesta och det e ju ännu bättre att slippa tänka på det.
Nähä jag får nog gå in och stoppa om fröken som ligger och gapar högt i sin säng. Verkar inte som att Henke märker så mycket av det =).
Ha en fin dag!
Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hallå! Dags att göra en liten uppfatering snart va? :) <3

2011-08-05 @ 12:02:42
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0