Äntligen!!!

Ja äntligen har vi fått vår nya bil! Var och hämtade pärlan igår. Det är en Kia Ceed. Lägger upp bilder först när vi fått på dom nya fälgarna =).
Igår hälsade vi även på Jenny. Vi jobbar ihop. Hon bjöd på tigerkaka och kaffe. Satt och pratade en massa i ett par timmar. Elin verkade tycka mycket om henne vilket gör mig glad.
Elin har varit lite anti mot folk i allmänhet det sista. Så fort folk hon inte sett på kanske nån vecka hälsar så börjar hon gråta. Och ändå så träffar vi olika människor nästan varje dag. Är hon trött och lite hungrig så funkar ju knappt jag längre så det kan ju bero på det oxå i många fall. Men vill ju gärna att hon ska kunna sitta hos familj och vänner som vill hålla i henne. Utan att skrämma bort dom =). Vi får hoppas att det vänder.

Just nu sitter fröken och kollar på Playhouse Disney. Det är en solklar favorit när hon är vaken och på bra humör. Det märks att hon är med mycket mer och just saker som rör sig och fina färger =). Nu lyckades jag hitta en film hon kan titta på en stund.
Vi ska snart åka till Karin och lilla söta Ella och hälsa på. Det är ju underbart väder ute så det blir nog en promenad kan jag tro.

Står i valet och kvalet om jag ska byta blogg. Men vet faktiskt inte riktigt hur jag ska göra. Vill ju inte tappa denna bloggen heller med alla inlägg och så. Har ju inte gjort jättemånga men ändå det är ju ett typ av minne kan man säga.

Nehe nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ge oss iväg.
Hur ser din dag ut?

Ha en fin dag!

Kram Helen & Elin

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Grattis till nya bilen!! =) Låter som om ni haft ett par härliga dagar! Men varför byta blogg, den här funkar väl finfint?

Kraaam till dig och Elin!

2011-05-05 @ 22:30:08
Postat av: Frida

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :D!

2011-07-12 @ 23:51:13
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0