En liten kort bloggning....

Ja lite snabbt bara. =)

Denna veckan har det varit lite gnälligt från Elins sida. Det verkar som att jag inte riktigt har tillräckligt med mat till henne så vi har fått lägga till lite ersättning. Man känner sig ganska värdelös som mamma men det är ju bara så det är. Inget att göra åt. Och huvudsaken är att hon är nöjd i alla lägen.

Denna helgen har det varit rätt så lugnt. Vädret har varit sådär så jag har gjort lite saker inne istället.
Har iaf börjat med dopkorten och målet är att jag ska skicka dom nu i början på veckan. Är ju alltid ute i sista minuten och det blir lite sent denna gången med....men men hoppas alla kan.

Nu ska jag göra mig i ordning och sen ska vi ut en sväng till Elins moster och hälsa på.

Ha en fin söndag!

Kramizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0