Vad hade jag gjort?

Vad hade jag gjort utan er? Familj, vänner och min underbara dotter...

Det är synd att det ska ta så jävla lång tid att inse vad man håller på med?! Genom att lata sig och äta helt fel så misshandlar jag min egen kropp. Jag vet precis vilka fel jag gör men lik förbannat så gör man inget åt det!
Men när man börjar bli orolig för att man kanske inte får se Elin växa upp, vaknar jag i morgon? Det kan väl även kallas för nån typ av ångest... Jag har inga onda tankar om mig själv utan bara känslor som gör att man tänker så.
Men det är ingen annan än jag själv som kan göra något åt det.
Jag har väl försökt dölja hur jag har känt ett tag nu och inte vågat säga det till någon. Men nu säger jag det här och jag hoppas att ni står kvar vid min sida som stöd, för jag kommer verkligen behöva det.

Början på detta inlägg känns mest sorgligt men det är min verklighet och en dag kommer sanningen fram vare sig jag vill eller inte. Detta är inte för att ni ska tycka synd om mig och är inte ute efter något mer än att få tala om detta. Det känns så skönt att få skriva av sig om något som länge tyngt ner mig.
Mina utbrott har jag skyllt på hormoner som inte är i fas och visst det är säkert en del av orsaken. Men till stor del beror det nog på att jag själv inte mått så bra.

Jag älskar er alla och kommer alltid att göra det.

Så för att avsluta lite mer positivt =)...

Detta är första dagen på resten av mitt liv, tillsammans med min underbara familj och mina fina vänner.

Kram från en ny och positiv Helen


Kommentarer
Postat av: Mormor Bretta

Du fixar det och kommer f[ allt st;d du beh;ver Kramiz

2011-10-04 @ 22:57:53
Postat av: Systeryster

Skönt att skriva av sig gissar jag, men tråkigt att du känner som du gör, hoppas det vänder till det bättre! Tycker du är alldeles fantastiskt bra precis som du är!! Kraam

2011-10-05 @ 05:09:21
Postat av: Jessica

Finns alltid för dej! Hoppas du vet det! <3

2011-10-05 @ 14:27:54
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/
Postat av: Mormor Bretta

Älskar dig som du är!!!

2011-10-23 @ 18:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0