Sleepless...

Japp kl är 5,26 och jag har lite svårt att somna om. Elin hostade till precis som att hon spydde. Men det var inget märkvärdigt som kom upp. Vi gick upp å bytte blöja och hon sover nu gott igen.
Denna veckan har varit ett helvete rent ut sagt. Det hela började med lite feber i tisdags eftermiddag. Hon fick sin välling som vanligt på kvällen. Men en stund senare så kräktes hon bara sådär. Trodde hon satte i halsen för hon hostade till lite innan. Sen gick hela onsdag och torsdag utan varken feber eller kraks. Men sen körde det igång på torsdag natt. Spydde två gånger och sen inget mer under dagen på fredagen. Hon var dock sämre igår men mest av den anledningen att hon var hängig och trött. Sov mycket under dagen. Jag hoppas att det vänder snart för det är tungt att se henne liten och hängig. Hon har ju inte fått behålla så mycket mat och inte heller velat äta så värst mycket.
Jag kokade lite vätskeersättning igår men den verkar hon inte gilla. Hon fick även majsvälling istället för 6 månaders som jag köpt. Hon har fått två halva portioner. Och peppar peppar så har hon fått behålla det än så länge. Men jag inväntar bakslag, det är väl lika bra.
Mannen känner sig inte heller riktigt bra. Lite feberkänsla och taskig i kistan. Får väl hoppas att det är allt han får. Orkar nog inte med en till som blir dålig. Iofs så har jag inte mycket till val.

Smider även lite planer sen igår. Vad det är lär ni få reda på om jag får igenom det =). Ser fram emot det iaf om det går som jag vill.

Nä jag kan väl lika väl gå upp nu. Sitta här och uggla är ju ingen mening med. Så får mina sjuklingar sova ifred.

Hoppas ni får en fin söndag. Verkar dock vara kallt och hoppas slippa mer snö nu även om det var väldigt lite som kom igår morse.

Ha det fint så länge! Hoppas komma med bättre och roligare bloggning nästa gång =).

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Usch och fy...hoppas ni mår bra allihop nu!! Och goaste tösen är såååå söt! Ses snart hoppas jag! Kraam

2012-04-02 @ 20:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0