Alla hjärtans dag!

Nä vem behöver fira det? Jag tror minsann att jag får fixa till det med lite mys på fredag istället. Kanske lite suprise när han kommer hem? Ja det får det nog bli. Hoppas nu inte att han läser bloggen haha.
Henke har ju dragit uppåt landet igen. Vilket e förbannat tråkigt men jag tror att efter allt tjaffs och gnäll så kan det nog vara bra att sakna varandra lite. Jag måste fan skärpa till mig. Måste försöka få mer gjort här hemma när han e på jobbet. Ju mer jag gör ju närmare kommer vi ett färdigt resultat med Elins rum. Men fan tummen har ju gängat fast sig i arslet. Jag är nog tyvärr en livsnjutartyp. Och visst man ska njuta av sitt barn men nånstans så får man nog kliva ur den där bubblan. Det kommer nog även rädda förhållandet. Inte för att vi har det för jävla illa men att i princip gnabba eller tjaffsa varje dag det tär nåt fruktansvärt.
Visst man är två om detta men jag blir trött på mig själv att man inte får nåt gjort. Nä spark i arslet och dra ut den där jädra tummen så blir det snart klart.
Idag har vi promenerat upp till Emma, Hanna och Jonna. Elin sov ute i vagnen hela tiden så hon fick inte mycket lekt idag. Men hon sover ju så bra ute så det gör inte så mycket =). Efter mysstunden med Emma och barnen gick vi hem och lagade lite mat till oss tre. Mötte Henke som skulle åka och betala gymkortet. Fast det var nog lite mer i görningen där. Men eftersom jag inte lyckats ta mig iväg och köpa nåt så tyckte jag inte heller att han skulle behöva anstränga sig =). Han hade ju iaf tänkt att göra det. Och det räcker för mig. Jag älskar honom ändå =).
Elins morfar och Lena fick passa Elin en stund idag så att jag kunde ta mig iväg och träna. Det är så himla skönt att rensa skallen. Det blev Zumba idag =). Alltid lika kul!
Med tanke på vädret så gick det hyffsat långsamt hem. Liiite lätt halt typ överallt.
När jag gick inte för att hämta Elin så hade hon somnat i Lenas famn. Underligt att hon aldrig gör det hos oss bara =). Men men hon har somnat i sin säng nu där hon ska sova så det e ju bra. Hon var riktigt trött. Inte ofta som hon gråter när vällingen tar slut men det var nog mest för att hon var sjukt trött och ville sova.
Här har det snöat en hel del här, så jag ska nog ta en sväng med snöslungan i morgon =). Vi är ju ändå hyresvärdar så det måste ju skötas.
Jag vill gärna tipsa om en blogg jag börjat följa. Jag varnar dock känsliga läsare innan. Den handlar om Lisa och hennes kämpe till dotter Denise. Denise är född i v 23. Vid födseln vägde hon under 400 g och väger idag strax under 2 kilo. Jag läser varje dag för att uppdateras om hur det går för denna lilla kämpe. Hon är idag mellan 36 och 37 graviditetsveckan. Dom räknar väl se fram tills dess att hon är 40 v antar jag. Men som sagt det är intressant och spännande att följa. Ni hittar länken här i bloggar jag följer.
Nu ska jag kolla ett avsnitt av 112 och sen får jag nog sova med. Kommer väl i säng sent som vanligt men men =).
Ha en fin kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Din design ser himla konstig ut. Iaf i mobilen.. Menyraden är längst ner "/ Ska inte den sitta längst upp?



Pusspuss

2012-02-15 @ 05:38:38
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/
Postat av: Helen

Ja det roliga är att i mobilen så har jag den nya designen men här på datorn har jag den gamla. Men den ser ok ut på min mobil..

2012-02-15 @ 09:17:47
Postat av: Jessica

Ja man måste uppdatera i webbläsaren.. Men den ser konstig ut i min dator med "/

2012-02-15 @ 09:41:31
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0