Body Combat!

Japp det har jag, Hanna och syster tränat idag. Dock är det tråkigt att instruktören inte riktigt var vaken idag.
Hon märkte inte ens att det gick långsamt utan jag gick fram och frågade om det inte var lite långsamt? Jo det var det ju. Och så räknade hon fel och gjorde fel på massa ställen. Jag är mer eller mindre irriterad när jag går därifrån. Men men vi får väl hoppas att hon är mer vaken till nästa gång =). Bortsett från sjungandet så är hon en grym instruktör. Jämför nog med min syster när hon har kört pass. Missade vääääldigt sällan =).
Under dagen har vi inte gjort så värst mycket. Vi vaknade sent och det innebar att vi missade mammaträffen.
Men men vi behövde väl sova antagligen.
Vi fick iaf handlat idag men inte mycket mer än så.
Nu sover Elin gott och hoppas nu att hon inte vaknar i natt. Det gjorde hon igår natt och jag ignorerade henne och hon somnade om båda gångerna. Vill ju inte att hon ska vänja sig vid att äta på natten. Men man hör ju skillnad på gnäll och gråt. Så ibland ger jag med mig och går upp och fixar en flaska. Maten idag har varit lite lätt rörig.
Men oj här sitter jag och pratar sömn och matrutiner. =P
Jag ska nu gå och sova.
Natti Natti!
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tråkigt med någon som ska leda en hel grupp inte är närvarande!

Tänkte en sak ang att Elin vaknar på natten. Har du provat att ge henne tjockare välling på kvällen. Det fick vi göra med Max och då sov han mycket bättre. För att ge henne 15 månaders välling nu kan inte vara nån fara. Max får 3-års välling redan.

2012-02-17 @ 07:44:40
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0