Onsdag morgon!

Ja och första natten på länge då Elin åter igen vaknar mitt i natten och vägrar somna om.
Upp och göra välling och sen somnar hon om. Men men hon e ju uppenbarligen hungrig så då är det inget jag direkt "oroar" mig för. Dock så blev gårdagen lite hattig vad det gäller maten så att hon va hungrig på natten kanske inte är så konstigt ändå.
Vi gick upp vid 8 tiden idag och har nu lagt henne en stund till så hon orkar leka på Leos idag.
Vi ska träffa Isabelle, Jonathan och Casper där. Alltid lika kul!
Sen när vi kommer hem så får jag nog allt ta tag i skottningen. Så kanske sambon blir stolt och glad när han kanske slipper skotta när han kommer hem =).
Nähä in i duschen och sen iväg.
Ha en fin onsdag så länge!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0