Värst vad veckan går fort!

Ja då var det måndag igen. Tyvärr en snorig och febrig måndag =(. Elin håller på att få nya tänder och som ett paket på posten kommer även snoret och febern. Tycker verkligen synd om alla barn som får tänder. Det kan inte vara nån höjdare alltså...Men men det blir väl en vana till slut =).
Har lyckats få i Elin lite gröt nu vid 10. Hon ville inte ens ha välling men gröt gick bra. Vilket jag inte trodde. Välling brukar ju funka bättre. Jaja bara hon äter nåt iaf =).
I helgen blev det lite jobb på lördagen. Nästa helg har jag ju tagit ledigt så det var ju väldigt bra att jag fick komma in lite extra. Igår var vi hos en vän till Henrik. Dom bjöd på lite mat och det var trevligt. Dom har en son som e 6 månader nu. Kan inte ens förstå att Elin har varit så liten?
Jag och Henrik pratade lite om det igår. Det gör nog alla försäldrar, men att hon har fått plats i min mage? Inte den storleken hon är nu iofs och tack och lov för det haha. Vi har väl inte ens förstått att vi är mamma och pappa nu för denna lilla solstråle. Undra när man fattar det? =)
Idag skulle vi träffat Jessica och barnen i stan. Men vill ju inte dra ut Elin till stan och riskera att smitta andra barn eller utsätta henne för mer bakterier heller för den delen. Jag är iofs inte så försiktig vad det gäller att träffa andra om folk vill ses när Elin e snuvig. Nu tror jag inte att denna snuvan smittar med tanke på tänderna men jag vet inte det kanske det gör?
Så idag blir det en hemmadag istället. Får dock ett litet snabbt besök av Elins moster idag. Hon har ett ärende här ute och kommer förbi efteråt och säger hej. Med hennes jobb är det sällan vi ses tyvärr men snart så blir det ändring på det =). Hoppas jag iaf!
Ikväll blir det Zumba! Det är så sjukt kul! Passet ligger dock lite sent men vad gör man inte för lite "egentid" hihi.
Nu gick larmet från sovrummet!
Ha en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0